24h per dygn är inte tillräckligt

O hej och hå... Denna dag har verkligen gått i ett! Efter en jobbig skoldag var jag utsvulten och tom på energi så först när jag kom hem gjorde jag mig ett ordentligt mellis för att sedan kunna gräva ner mig i spanskaboken. Efter någon timma tog jag en paus för att döda magen en sväng, blev ca. 30 minuters intensiv magträning, man får helt enkelt köra den tid man hinner. Gäller bara att köra intensivt så kan man lyckas precis lika bra ju!
Efter middagen städade jag mitt rum och dammsög osv, duschade, fortsatte plugga plus en hel del annat. Var precis att jag hann i tid tills mästerkockarna började, då slog jag mig ner i soffan för att titta på det! Nu sitter jag och käkat lite kvällsmellis och ja, bloggar som ni märker haha?
 
Åh önskar så mycket att jag fick mer tid åt bloggen men kommer tyvärr ha ont om tid även imorgon. Dock för att jag ska göra roliga saker, efter skolan blir det gymmet och sedan är det nästan bara att åka hem och vända för att åka till skidbacken! Ska dit med min familj och Amanda, ska bli så gryyymt kul verkligen :D 
 
Men hoppas att ni kan stå ut med min usla uppdatering bara nååågra få dagar till, har ju så mycket idéer men hinner bara inte publicera allt som finns i mitt huvud tyvärr! Kram på er så länge♥
 
 

Kommentarer
GoForFit säger:

Agree. Behöver mer timmar på dygnet :|

sv: Jaså? Det låter ju riktigt lovande! :)) Bra köp med andra ord, yay! ;)

2015-02-26 | 19:47:13
Bloggadress: http://goforfit.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback