Biceps & triceps

Startade dagen med en mysig helgfrukost med familjen. Sedan laddade jag upp inför ett biceps&triceps-pass på gymmet. Hade dock bara 45 minuter på mig men supersetade lite och kortade ner vilan en del mellan seten, så hann ändå med det mesta jag ville! Dock tycker jag just biceps är svårt att träna, är rätt svag i biceps och lyckas på något sätt alltid slarva med tekniken. Tycker bara den är så svår att få in! Blir så himla irriterad. Fattar inte vad felet är? Sänker vikten och försöker verkligen men kommer sedan på mig själv att jag slänger med överarmarna... Men aja blev ändå ett hyfsat pass och fick trots allt rätt bra kontakt i både triceps och biceps.
 
Väl hemma åt vi lite rester från gårdagen med fläskfilé och rotfrukter, inte så fel idag heller! Senare framåt kvällen kommer Annika, Emma och Jonas på besök så då ska vi äta lite middag, kolla på melodifestivalen och så ska de sova över här! Så det lär bli trevligt :) Vet inte riktigt hur uppdateringen kommer bli det närmsta dygnet för vill gärna kunna koppla bort bloggen lite under dagen men är tillbaka imorgon igen som vanligt! Ha en riktigt fin lördag nu vänner!♥
 
Hann ju inte ta några bilder under dagens pass men ni får lite egopics från gårdagens istället hehe.
 
Nytt linne som jag älskar♥ Inte hunnit använda det så himla mycket då jag inte tränat så mycket under förkylningen men det lär användas flitigt framöver. Ni hittar det på stadium!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback