Chocolate smoothie bowl

Smoothie bowl! Samma sak som en vanlig smoothie fast i en skål plus lite mer topping än vanligt kanske, det låter ju inte fel direkt. För topping, det gillar vi! Och att äta en smoothie med sked, det gillas starkt hos mig med haha. Tyvärr vart den lite mer rinnig än jag hade velat men aja. Perfekt god med en söt chokladsmak, vem gillar inte det liksom? Toppade med chiafrön, kokos, hallon, havrehjärtan och lite sockerfri müsli. Har tyvärr inte recptet till punkt och pricka men åtminstone kan jag ju skriva vad jag hällde i mixern, så får man höfta litegrann :) 
♥En banan
♥Kvarg
♥Valfri naturell youghurt/fil
♥Kakao
♥Honung
 
Mixa allt, smaka av, häll upp i en skål, toppa med massa gott, ät!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback