Fantastisk dag i skidbacken

 
Hej på er!
Haft en helt underbar dag i skidbacken! Vi åkte rätt tidigt, typ halv tio men var inte där förrän halv tolv ungefär. Då käkade vi lite lunch innan vi gav oss ut i backen, blev gulaschsoppa som är den perfekta lunchen när man åker skidor ju hihi. Var verkligen helt underbart att få åka lite skidor och vädret var helt klart på vår sida, solen sken och det var verkligen helt perfekt allting. Dock var det lite molnigt i början men så småningom sprack det upp och blev sol. Vi åkte nämligen till ett ställe vi aldrig åkt till förr, och var verkligen helt perfekta backar! Vi åkte cirka 3h och därefter bar det av till Annika, Emma och Jonas! Blev lite födelsedagsfirande av Emma som fyllt år, så en massa gott fika som bärpaj med vaniljvisp, olika sorters frukt, dadelbollar (som var sååå goda verkligen, måste höra om jag kan få recept hihi) o annat gottigt. Vi var där hemma några timmar och kom hem srax efter åtta, då blev det lite kvällsmat framför mello, såklart! Men tyckte dock inte att det var så himlans bra bidrag denna vecka, kanske om man får lyssna på låtarna några gånger för det är ju väldigt svårt att säga första gången vad man tycker om en låt. Men jag tyckte hur som helst inte att någon låt var jättebra, hoppas på bättre nästa vecka! 
 
Såg ni på mello o vem tyckte ni var bäst i såna fall? :)




Kommentarer
Elin säger:

Åh, vad underbart!

2015-02-08 | 10:45:45
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback