February goals

Ledsen för min frånvaro här de senaste två dagarna men eftersom jag är sjuk/förkyld har jag ingen vidare motivation. Men nu är det ju ny månad och det innebär såklart nya mål att sträva efter! Älskar att sätta upp mål, det håller mig verkligen så motiverad. 
 
  • Fortsätta som jag gör nu, även efter kost&tränings-schemat. Sista veckan nu och såklart ska man lyckas bli sjuk såhär i slutspurten... Men kommer garanterat fortsätta att gå efter de tips jag fått även efter dessa veckor. Att avsluta varje pass med tabataintervaller, få in alla muskelgrupper på en vecka och även att äta mer protein. Har på senaste tiden försökt tänka på det när jag äter att verkligen inte slarva med det, alla dessa tre grejer har hjälpt mig att få de resultat jag vill, psykiskt och fysiskt!
  • Fortsätta med mitt godislöfte. Första månaden har gått galant och därför kommer jag såklart även fortsätta med mitt godislöfte även denna månad, fram till påsk. Har nu för det mesta ätit lite nötter, kanske lite frukt, grönsaker med dipp eller liknande till helgerna,  någon gång lite glass eller sådant också. Men ska försöka exprimentera mera i köket framöver och baka nyttigt godis och göra lite roliga saker. 
  • Och så samma mål som alltid, stretcha mera. Måste verkligen ta detta mål på allvar, haft det som mål väldigt länge nu men blir typ någon gång i veckan jag stretchar men vill så gärna få in det som en daglig rutin! Typ innan läggdags eller direkt efter jag vaknat på morgonen. Skulle vara så härligt! Även att få mer kroppskontroll och kunna kontrollera min kropp mer, t.ex. att stå på händer och andra coola ''yogapositioner''. 
  • Inte slarva med 5 mål om dagen. Brukar nästan alltid äta 5 mål om dagen på vardagar men på helger kan jag slarva lite med det ibland. Ska även efter kostschemat försöka äta 5 mål varje dag. 
  • Lägga mer energi på bloggen. Det är rätt mycket i skolan just nu (hade totalt 8 läxor/prov/inlämningar förra veckan...) men ska försöka fota mera bilder osv. Med bra kvalité! Matbilder och recept och sådant vill jag få bättre kvalité på och fota med systemkameran. Att få bättre kvalité på bloggen menar jag inte att jag ska lägga ner all tid på att skriva sjutk många inlägg per dag, utan att skriva några få utvalda inlägg istället! Att det inlägg jag gör ska vara med bra kvalité och intressanta helt enkelt! Även försöka få lite fler bilder från träningen. 
Vill även passa på att återigen säga grattis till min fina vän Julia som fyller 15 idag, har redan grattat i skolan men det skadar väl inte att skriva det igen haha ;) Love you:*♥ Gammal bild. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback