Finally, time for abs

 
Hej fina läsare! Idag kom jag hem efter att ha vart hos mormor sedan i söndags, vart väldigt mysigt! Men ändå skönt att komma hem. Sitter här nyduschad och nytränad haha, min förkylning blir bara bättre och bättre! Hostan är kvar pyttelite men känner mig bra annars, tillräckligt bra för att äntligen få träna igen hihi. Blev ett magpass och det gick riktigt bra, den där grymma känslan när magen bara bränner ni vet, looove♥
 
Ska väl inte skriva det för då lär väl jag bli sjuk ännu en gång haha, men är verkligen så otroligt glad att jag kan träna igen nu! Har på riktigt blivit alldeles galen på förkylningen för på torsdag är det 3 veckor (!!!) sedan jag besökte gymmet... Alltså helt sjukt verkligen. Fattar ni hur träningssugen jag har vart och hur grymt mycket motivation jag samlat på mig eller? Aa helt galet verkligen. Imorgon blir det en härlig dag i skidbacken och på torsdag måste jag in till stan för att uträtta några ärenden så gymmet får vänta ända tills på fredag tyvärr, men då får jag chansen att ladda upp ÄNNU MER om det ens är möjligt inför mitt första pass på flera veckor, haha. 
 
Önskar er bra kväll iaf, vad gör ni såhär på sportlovet om ni också har sportlov? Om ni inte har sportlov får ni gärna berätta vad ni gör ändå haha♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback