Fruit plate

 Hello sunday! 
 
Konstigt nog känner jag ändå inte den där söndagsångesten, lovet är ju snart slut och jag har tyvärr en del plugg till veckan, men trots det känns det inte så himla jobbigt. Kanske för att det bara är en vecka i skolan innan det blir prao, eller så är det bara för att jag känner mig väldigt glad just nu :) Blir så galet motiverad nu igen när jag kan träna, till allt i princip! Ni kanske märkt att jag bloggat mer de senaste dagarna men det är just för att jag blir så himlans motiverad när jag får träna. Tänk vad ''lite träning'' kan göra med humöret♥
 
Denna bild nedan beskriver gårdagens mellomys rätt så bra kan jag säga, ser väl inte så fel ut? Största fruktfatet med en massa gott, cashewnötter, nyttiga chokladbollar och så en massa annat som ni ser... Så otroligt gott och lyxigt hihi. 

Annika, Emma och Jonas samt deras hund Ozzy var ju på besök här igår. Vi åt en supergod skaldjurspaj till middag när de kom, hur god som helst verkligen! Och senare när mello började så dukade vi fram detta och frossade en massa frukt och annat gottigt. Inte så himla svårt med godislöftet när man hade detta underbara fat framför sig kan jag säga hihi. Blev en väldigt trevlig kväll hur som helst, och melodifestivalen bjöd på lite bättre låtar än vanligt, var ju ca. 3 låtar som enligt mig var rätt bra ändå. Tyvärr gick min favorit inte vidare vilket jag verkligen inte fattar, men men. 
 
Idag är mina planer att ta en vilodag, måste plugga lite tyvärr men annars tänkte jag ev. ta en powerwalk/rask promenad lite senare. Samt baka ett gäng nyttiga chokladbollar, dessa ni ser på bilden ovan. Emma som har gjort dessa och de är verkligen helt otroliga, postar receptet här om mitt blir lyckat haha :) Annars ska jag väl ta det lugnt, kolla lite serier, läsa tidningar och samla krafter inför en ny skolvecka med plugg, träning och allt vad det är. Hoppas ni haft en bra helg vänner!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback