Kalas

Hello! Har ni haft en bra lördag finisar? Det har jag iaf!
 
Som sagt så fyller syrran år idag och vi har haft lite släktkalas här hemma. Klockan två kom allt besök och då bjöd vi på smörgåstårta, sedan blev det lite paketöppning följt av lite födelsedagsfika. Vi hade gjort en glasstårta som vart hur god som helst verkligen! Som jag säkert nämnt förut så är inte vanlig tårta min grej riktigt. men denna var verkligen supergod! Botten av maräng, sedan en smet av kesella, sylt och lime toppat med vaniljvisp. In i frysen ett par timmar och voila! Toppat med en massa goda bär också. Hela tårtan gick faktiskt åt dessutom så var nog inte bara jag som gillade den hehe. 
 
När alla hade åkt kände jag verkligen att jag behövde lite frisk luft så gick en promenad. Om en timma ungefär börjar ju mello så då lär vi kolla på det, Annika har stannat kvar här och ska sova tills imorrn :) 
 
Imorgon blir det gymmet igen, efter två vilodagar är jag himla taggad! Och som tur var så är det inte vilken söndag som helst eftersom jag inte har skola kommande veckan, utan ska praoa. Så söndagsångesten lär jag förhoppningsvis slippa :)
 
Ha en fortsatt bra kväll allihopa, xoxo.
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback