Lugn söndag

Idag har jag stannat inne i princip hela dagen och verkligen inte gjort något alls. Hmm kan inte bestämma mig för om det är skönt med såna här dagar eller ara otroligt jobbigt? Haha. Har väldigt svårt att inte göra något alls, eller ja jag har ju kollat på vampire diaries en massa samt pluggat men har inte rört på mig alls. Får alltid en sån jobbig känsla av såna dagar då jag bara är helt stilla en hel dag, måste liksom röra på mig eller åka iväg någonstans eller vara i skolan eller vad som helst haha! Men eftersom jag är förkyld så behöver jag ta det lugnt, men ändå. 
 
Imorgon ska jag till skolan iaf, även om jag inte mår toppenbra direkt så vill jag verkligen inte komma efter. Det är så fruktansvärt jobbigt att behöva göra allt i efterhand när alla andra redan är mycket längre fram :( Men kan nog samtidigt behöva komma utanför dörren lite. Hoppas på att min förkylning snart blir mycket bättre så jag kan gå tillbaka till min ''normala'' livsstil!
 


 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback