Parfait w. quark&strawberries

Ett litet tips om man vill ha något enkelt till mellis/frukost som inte tar speciellt lång tid, men ändå som är väldigt fint och ser himla lyxigt ut: Parfait! Idag gjorde jag det till mellis och jag mixade bara ihop kvarg med jordgubbar och sedan hällde jag upp kokos, sockerfri müsli och kvargen i olika lager. Toppade med lite chiafrön och kiwi. Lätt som en plätt men ändå lite lyxigt sådär! För att göra det ännu lättare kan man ju använda sig av Lindahls sockerfria smaksatta kvarg, eller vanlig youghurt om man vill såklart:) Enkelt, nyttigt och himla gott!
 
Mitt liv just nu består av skola och plugg, ja tyvärr är det så trist att jag inte ens har motivation till bloggen. För vem tusan bryr sig om jag skriver att jag vart i skolan och när jag kom hem satt jag mig och pluggade? Naaah inte så himla intressant. Idag är i alla fall veckans sista prov gjort och imorrn är det bara ett läxförhör, sedan tar jag helg! Dock blir det en plugghelg men men... Ska i alla fall troligtvis åka skidor på lördag och troligtvis kan jag börja träna snart eftersom jag känenr mig bättre nu :D Blev inte en så himla allvarlig förkylning som tur var. Så när jag börjar träna igen kanske jag får mer motivation till bloggen också! Wiiee. Men nu måste jag ta och plugga lite mer, men är hemma själv så ska först sjunga och dunka hög musik i hela huset hahaha ;) xoxo
 

Kommentarer
juliette-mamma till Liam säger:

så gott det ser ut!!!

2015-02-06 | 17:52:43
Bloggadress: http://juliettebloggar.se
♫♪ sandra säger:

gott!

2015-02-06 | 21:42:00
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback