Q/A: ''Gymkategori''

''hej Jennifer 
Det skulle vara jättekul om du gjorde en kategori just för gym. Jag har planerat att börja träna rejält nu för sommaren. Men jag vet inte riktigt: 
hur länge ska jag gymma? 
hur länge ska jag ha uppvärmning? 
ska jag fokusera på en speciell kroppsdel varje gång jag gymmar?'''
 
Svar: Hej! Självklart skulle jag kunna göra det, vilken bra idé! Ska fixa det på en gång :) Men däremot vill jag bara fråga dig, hur du hade tänkt att jag skulle ''lägga upp'' inläggen? Vill du att jag ska göra en kategori för gym och sedan i varje inlägg svara på en fråga och skriva om en sak i taget, eller vill du att jag ska svara på alla dina frågor nu på en gång och att de kommande inläggen i kategorin ''gym'' får komma när nya frågor kommer, eller hur hade du tänkt? Det kanske inte bara ska vara ''frågor'' utan egna tips och sådant, det låter verkligen som en superbra idé men skulle vara bra om du kunde förklara lite mer så jag verkligen kan nå ut till mina läsare så gott det går! Vill ju bara att ni ska tycka om mina inlägg och min blogg! ^^ 
Kram på dig
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej
Jag hade tänkte att du kunde svara på en fråga i taget och kanske fördjupa dig på en del frågor. Och som du skrev ge allmänna tips exempel om vilka maskiner du tkr om
Vart du gymmar
Hur ofta
När började du se skillnad

Du kanske inte kommer skriva på mycket på kategorin
Kanske bara när du har något tips du vill dela med dig eller om du får nån fråga
En annan fråga lite snabbt
Vilka proteinbar föredrar du
Och när äter du dom (frukost? Före gym? Eller typ efter gym?

2015-02-17 | 20:32:12
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback