Skidåkning

Bild från fjällen förra året, underbart, 
 
Hello! Är just nu helt slö i hela kroppen efter en dag i skidbacken, så skönt att få komma ut och få lite frisk luft en hel dag såhär. Vi åkte till en backe som ligger en bit bort från där vi bor, i Kisa. Så grillade vi lite till lunch, pannbiff till mig eftersom jag inte gillar korv och det funkade ju utmärkt hihi. Blev en perfekt dag i skidbacken, supermysigt♥
 
När vi kom hem var vi alla himla hungriga så vi lagade mat på en gång, lax och potatis blev det och lika gott som vanligt, om inte ännu godare eftersom jag var så himla hungrig haha. Nu ikväll blir det att ta det lugnt, imorgon ska vi upp rätt tidigt jag och syrran. Halv tio har vi klipptid i stan och därefter ska jag till Make up store för att få en timmas sminklektion där! Fick nämligen det av min moster i julklapp, så det ska bli riktigt roligt :D Men skriver mer om det imorgon, hoppas ni får en bra kväll!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback