Söndagsångest? Absolut inte

Ja nu börjar även denna söndag närma sig sitt slut och jag ska snart runda av med lite nyttiga chokladbollar, frukt, en kopp te samt min favotidning: ShapeUp! Perfekt söndagskväll. 
 
I förmiddags så åkte jag in och letade present till syrran eftersom hon fyller år på lördag! Efter lunch  någon gång bakade jag ett gäng nyttiga chokladbollar som sagt, recept kommer garanterat snart för oj så goda de är... Går inte ens förklara om jag ska vara ärlig haha. Efter det så gick jag ut på en promenad, bara gick för mig själv och lyssnade på fåglarna som kvittrade och vindens sus i trädkronorna. Rörde inte mobilen en enda gång, inte ens för att kolla klockan. Blev ca. 50 minuter promenad, så otroligt skönt och välbehövligt! Promenader ska man absolut inte underskatta. 
 
Sedan blev det lite plugg samt serier, följt av en god middag. Därefter skulle familjen ut på en promenad också, så jag tänkte: Varför inte? Det skadar ju inte med ännu mer frisk luft och motion. Så följde med ut även då. Hoppas ni haft en bra söndag hur som helst, och den där söndagsångesten, kasta den i papperskorgen och se positivt! En ny vecka med nya möjligheter, kram på er♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback