Throwbacksunday

Throwback-breakfast från i somras. Massa gottigt. Idag blev det dock inte denna frulle men minst lika god, löskokt ägg med herbamare, blåbärste, rågbröd m. kalkon&gurka samt en skål med fil & sockerfri müsli. Typical weekend-breakfast!♥
 
Blev en riktigt lugn myskväll igår med gladiatorerna och lite gottis, cashewnötter o morötter&dipp. Gick och lade mig redan klockan 10 för mina ögon gick på riktigt inte att hålla öppna. Fick dessutom ny madrass i fredags och OMG den är så skön! Somnade på riktigt direkt och sedan sov jag 11h i sträck, som en stock! När jag vaknade idag mådde jag dock inte speciellt bra, huvudet dunkade och halsen sved. Men blev lite bättre efter frukosten som tur är. Men åhh hatar att vara förkyld, hoppas verkligen det blir bättre så snart som möjligt för hatar att inte kunna må bra och inte kunna träna. Men bara att fortsätta vila, dricka flera liter te och ta det lugnt hemma idag! Förrutom att plugga och kolla på vampire diaries så funderar jag på att baka något... Hmm får se om jag kan få ihop något gott och nyttigt?
 
Önskar er en bra söndag iaf, och ni som ska träna får gärna träna lite extra åt mig också ;)♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback