Världens motivation

Hej på er!
Idag bestämde jag mig i alla fall för att gå till skolan, mådde väl inte superbra under hela skoldagen för kände mig väldigt svag och trött plus att jag fick ont i huvudet och hostade konsant. När jag kom hem gjorde jag mig en smoothie och därefter lade jag mig och vila ett tag. Nu känner jag mig bättre iaf så hoppas att jag kan gå till skolan imorgon! För det värsta som finns är att ligga efter i skolan... 
 
Har dessutom vääärldens motivation till träningen just nu så det är helt sjukt, snart inte vart på gymmet på 2 veckor p.g.a. denna dumma förkylning! Blir galeeen. Inte förrän man inte kan träna som man verkligen inser hur mycket tid det tar upp och hur mycket jag faktiskt älskar det på riktigt! Nu har jag liksom inget att göra alls i princip och det är bara så fruktansvärt tråkigt att inte få träna, vill så gärna tillbaka till gymmet och få den där fantastiska känslan man får, men lär troligtvis inte bli förrän nästa vecka för ska dessutom bort i helgen. Men om jag får vila lite extra så blir jag förhoppningsvis helt frisk snart! 
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Hoppas du mår helt bra snart! :) Så himla fin du är förresten.

Svar: Men tack finis, du ska ju inget säga! :)
Jennifer

2015-02-11 | 07:28:57
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback