Veckans träningsschema

Måndag: Cardio
Tisdag: Ben&Rumpa
Onsdag: Mage 
Torsdag: Rygg&Axlar (+skidor)
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Biceps, triceps, ev. bröst
 
Såhär ser den kommande träningsveckan ut i mina planer! Föredrar verkligen att planera min träning eftersom det underlättar så himla mycket. Sedan om det blir exakt såhär, det kan man ju inte veta i förväg! Finns absolut möjlighet till att passen flyttas omkring osv. Men detta är hur som helst min ''mall''. Två stycken inplanerade vilodagar i sträck, på lördag fyller syrran år dessutom så då blir det släktkalas här hemma :)
 
Nu ska jag strax gå till sängs, efter en hektisk dag så behöver min kropp vila upp sig inför morgondagen. Då väntas även ett benpass som ni ser, galet taggad är jag! Men behöver all ork jag kan få, så säger godnatt nu♥
 

Kommentarer
Anonym säger:

vad är cardio? :)

2015-02-24 | 19:07:35
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback