A new start

 
Kommer ni ihåg att jag för någon vecka sedan skrev att jag hämtade ut ett paket på posten som jag hade vunnit? Jag har tyvärr inte hunnit fota just den saken ännu som jag fick. Men det var nämligen två grejer som jag vann, hos Elin. Det jag fick på posten kommer jag hålla ännu lite till på, eftersom jag gärna vill ha bild på det också. Men den andra saken jag vann var ett skräddarsytt kost&tränings-schema under en 4 veckors period! Så himla roligt verkligen, speciellt eftersom det är så himla dyrt i vanliga fall. I alla fall för min plånbok hehe. Men ska bli riktigt intressant att se hur det kommer se ut och hur det kommer gå! Om jag uppnår mina resultat snabbare med lite hjälp av någon som faktiskt är utbildad kostrådgivare och personlig tränare. Jag har besvarat en massa frågor och så fixar hon alltså ett schema för just mig och mina mål! 
 
Ser verkligen fram emot det, det startar på måndag. Ska bli jätteskönt verkligen, speciellt efter december då både kost och träning fått lida lite. Har tränat så mycket jag bara hunnit men tyvärr fått hoppa över många pass p.g.a. tidsbrist och har kanske bara tränat ca. 2-3 ggr i veckan för att det har vart så himla mycket annat. Och runt jul har det blivit en hel del onyttigheter hehe. Även innan och efter jul. Men detta schemat i samband med godislöfte lär göra susen! Nu ska jag verkligen komma tillbaka på banan igen efter en månad med viss utesluten träning och lite sämre kost. Känner mig lite ''ur form'' just nu så nu kör vi! Eller ja, på måndag kör vi ;) Kommer absolut försöka dela med mig om hur det går under denna period! 
Försökte hitta en bild där jag ser riktigt peppad ut men naah, gick inte så bra haha x) Fick bli denna smoothiebild istället från i somras. 
 
 

Kommentarer
Aschmanda säger:

Fin blogg :) älskar designen! :)

.- Glöm inte att anmäla dig till Veckans blogg " The blog of the Week " tävlingen! Vinnaren får en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka <3 kram

http://aschmandas.devote.se/blogs/29591825/the-blog-of-the-week-1.htm#WriteComment

2015-01-07 | 19:15:54
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback