Chest&Back

Hello! Denna dag har gått i en väldig fart, för som tur är så är våra måndagar i skolan rätt sköna faktiskt. Vi har både hemkunskap och idrott och på matten idag så pratade vi om prao istället. Så var bara svenskan som vart en teoretisk lektion och där läste vi, och jag fick läsa min favoritbok, cirkeln wie♥
 
Efter skolan hade jag en massa energi faktiskt och det bärde av till gymmet för ett rygg&bröst-pass. Idag börjar ju mitt kost&tränings-schema som sagt och jag körde ett pass som Elin hade planerat redan! La dock till en övning då jag hade lite tid kvar inna jag blev hämtad. Vart ett riktigt gött pass och det lär kännas imorgon kan jag lova ;P Och vet ni vad? Sedan jag började med pull ups har jag lättare att få kontakt med ryggen i andra övningar också! I alla fall idag, fick rätt bra kontakt med ryggen faktiskt efter att ha startat med lite pull ups! Glad? Om ni bara visste! :D För så irriterad jag blivit när jag bara lyckas dra med armarna i varenda ryggövning...
 
Uppvärmning: 5 min löpband i lugnt tempo (ca. 10,5km/h)
Pull ups: 1x4
Rodd med stång: 10x4
Bröstpress m. hantlar: 10x5
Flyes m. hantlar: 10x4
Latsdrag: 10x4
Ryggresningar m. vikt: 10x4
Stående latsdrag i cable: 10x4-5 (?)
Avslutning: 8 st tabataintervaller på spinningcykel (eftersom löpbanden var upptagna)
 
Nu efter middag med lax, potatis, morötter och sallad så ska jag ta det lugnt lite och koppla av. Blir troligtvis ett stretchpass senare med inslag av lite yoga. Blev det även igår och jag tycker det är så skönt och avkopplande så ska verkligen försöka göra det till en vana. Ett av mina mål/nyårslöften 2015 är ju faktiskt att stretcha mera och det har jag haft som mål nu i ett par månader men det går bara i perioder... Vissa perioder stretchar jag varje dag medans vissa perioder stretchar jag inte ett dugg! Men det ska det bli ändring på, det har jag ju lovat mig själv haha ;)
 
En bild ni troligtvis sett flera gånger men den passade ju iaf till inlägget och jag har tyvärr inga bilder från dagen så ja haha! Från i somras då jag övade lite brygga. 

Kommentarer
Aschmanda säger:

Hä'rlia bilder! sommar känsla! <3


Vinnaren är utsedd i Veckans Blogg "Blog of the Week" gå in och kika vem som vann! Oavsett resultat så hoppas jag du vill vara med igen <3

2015-01-12 | 22:37:47
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Elin säger:

Mysiga bilder! :)

2015-01-13 | 18:52:33
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback