Evening thoughts

Idag när jag var på väg till gymmet så fick jag en massa tankar och såklart vill jag dela med mig av dem till er. 
 
Det slog mig att det är så otroligt viktigt att leva livet fullt ut. Det jag syftar på är att man ska syssla med det med gillar, man ska uppräcka ny saker och skapa minnen. För hur roligt är det att sitta där när man är 80 år och inse att man ångrar en massa chanser man inte tog? Om det är något man vill göra, men inte vågar riktigt för att man är rädd. Det kan vara en stor grej som att flytta utomlands, men även en mindre grej som att testa någonting nytt som en ny aktivitet t.ex. Ta den chansen! Våga leva ditt liv, tänk inte på riskerna alltför mycket utan tänk på hur underbart det vore om det går bra! Tänk inte ''om'' eller ''men'' utan bara gör't! Ta en risk, tänk om det blir jättebra!
 
Jag vill leva mitt liv till fullo, ut och resa i framtiden, gå en bra linje på gymnasiet som jag känner att jag verkligen vill gå, plugga till personlig tränare, skapa roliga minnen med vänner&familj och en massa mer! Jag kommer ta nya chanser och även ta många risker, för tänk hur underbart livet skulle bli om man inte bara fegade ur hela tiden, livet är till för att levas♥
 

Kommentarer
Elin säger:

Så himla bra inlägg!

2015-01-19 | 09:16:23
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback