Few hours of sleep

Efter att enbart sovit 3,5h inatt så såg jag inte direkt fram emot denna måndag, gick och lade mig vid tio igår men somnade halv tre, inte roligt någonstans. Men konstigt nog så har jag vart rätt pigg ändå hela dagen! Vi slutade vid ett idag och jag åkte till gymmet direkt efter för ett benpass. Var supertaggad innan men det enda var att de höll på att renovera hela området med fria vikter... Så både smithen och squat-ställningen var inte tillgängligt :( Men jag fick göra det bästa av situationen och det slutade med att svetten rann och benen skakade ändå och en nöjd Jennifer lämnade gymmet :D Blev en del dropsets eftersom jag hade ont om tid och det gör ju susen om man vill trötta ut musklerna till max. 
 
Dock kom inte bussen jag skulle ta så fick ta en annan buss vilket gjorde att jag missade bussen jag skulle ha bytt till inne i stan mitt framför ögonen på mig, KUL. Så fick vänta tills nästa buss, kom hem runt fyra i alla fall och efter att ha duschat så satt jag mig och pluggade ett tag. Sedan bärde det av mot ikea med pappa, syrran och farmor. Vi kollade på lite grejer och jag hittade ett doftljus med doft av gröna äpplen, allvarligt. Kan det bli bättre? Haha♥
 
Nu är vi i alla fall hemma och jag ska ta det lugnt ett tag och varva ner innan jag går till sängs, blir ingen sen kväll för mig inte efter denna natt... Får hoppas att min kropp känner att den behöver sova lite mer än igår natt! xoxo
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback