Flexfriday, eller...?

Inatt fick jag äntligen lite mer sömn, blev nästan 9h och det är väääldigt sällan det blir så mycket på vardagar. Så kändes skönt att vakna upp utvilad imorse :) Slutade halv ett idag, vi slutar nämligen tidigt hela veckan! Sån lyx, dock får vi hemuppgifter men det är inga stora uppgifter direkt. Efter skolan hängde jag med mina kompisar till ett köpcentrum för de kulle uträtta lite ärenden, jag kollade in på gina en sväng och hittade lite ringar för enbart 15 kr! Och det var dessutom flera ringar, ni vet såna där man har på alla fingrar. Tycker det är sååå fint verkligen.
 
Innan middagen idag så blev det ett brännande magpass, avslutade dessutom med lite tabataintervaller på motionscykeln. Efter träningen blev det lax i citronsås med annat gott till. Kommer aldrig tröttna på lax hehe. Nu har jag packat gymväskan tills imorgon och gjort i ordning tills imorrn. Ska kolla lite på någon SO-film vi fick som uppgift och därefter blir det nog lite vampire diaries hehe, xoxo♥
 
 
Flexar lite trots att det inte är friday, oopsi. #flexfriday Nä men kul att se lite skillnad från när jag började gymma iaf, absolut inget mot de flesta andra hehe men jag ser iaf skillnad :) Men mer ska det bli, har slarvat lite med armträningen i slutet av 2014, trots att det är så kul ju! Men nu är jag på banan igen! 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback