Lovely weekend

Hello! Igår blev det ingen uppdatering tyvärr som ni kanske märkte, inte för att jag inte hade något att skriva om utan för att jag hade fullt upp! Efter skolan åkte jag och mina vänner till stan för att leta efter praoplatser. Tyvärr sa alla nej i princip eftersom man måste gå på gymnasiet... :( Men efter det åkte vi till typ en lokal som en ''förening'' äger. Några i klassen skulle dit och de har försökt få med oss dit hur länge som helst haha så igår åkte vi dit till slut. Lite som en fritidsgård skulle man kunna säga att det är, det var faktiskt rätt kul ändå så lär åka dit fler gånger nån gång ibland sådär :) Kom hem runt klockan tio och var hur trött som helst då så blev därav inget inlägg då.
 
Idag har jag&syrran vart hemma själva stor del av dagen så efter frukost gick vi ut en promenad och sedan tränade jag lite. Innan jag började steka lite bananpannkakor till mig och syrran. De blev verkligen helt perfekta idag, lagom söta och alldeles perfekta bara haha. Både jag och syrran älskar verkligen bananpannkakor, vi toppade pannkakorna med bär&apelsin. Plus en klick kvarg, mums! 
 
Förrutom det så har vi spelat spel, wii, jag har läst, kollat serier och nu ikväll åt vi världens godaste pesto&zucchini-paj. Helt galet god verkligen! Sedan blev det lite tv-mys och nu ska jag strax kolla lite mer på vampire diaries. Ha en fin kväll kära läsare, xoxo♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback