New years eve in iphone-pics

Fint dukat inför trerättersmiddagen.
Förrätten serverad! Toast skagen som bestod av något sorts grovt bröd toppat med pappas skagenröra, dill, lite mer räkor och citron. Behöver jag ens nämna att det var gott? Helt i min smak, love. 
Och så lite varmrätt på det, oxfilé med potatiskaka, sparris, körsbärstomater och så lite rödvinsås på det, lyxigt värre. 
 Chokladmousse till efterrätt toppat med färsk frukt och lite grädde. Perfekta avslutet på denna trerättersmiddagen! Smaklökarna var glada hela kvällen, kan jag garantera. 
 
 
Hade en väldigt mysig nyårsafton hos Annika och hennes barn Emma och Jonas. Jättetrevligt sällskap och så otroligt god mat. Vi skålade in det nya året vid tolvslaget och kikade på raketer. Älskat känslan vid tolvslaget, det är helt underbart att veta att ännu ett år väntar och att man har nu äntligen chansen att testa nya saker och jobba vidare mot sina mål. Det är bara så glädjefyllt ögonblick. Önskar som sagt, er alla ett riktigt gott nytt år! Hoppas ni också hade en bra nyårsafton. Blev lite sent inlägg om min eftersom jag vart hos min moster i några dagar, som förövrigt vart jättemysigt det med! Men återkommer mer till det, har en massa inlägg på gång just nu. Är så taggad på detta nya året då jag verkligen ska försöka utveckla bloggen mer, bloggen har växt lite under 2014 men nu vill jag verkligen satsa mer på bloggen och få fler besökare. Vill att andra ska tycka samma sak om min blogg som jag tycker om mina favoritbloggar! Nu kör vi, 2015! ♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback