No gym today :(

Gissa om jag blev arg när jag kom till gymmet fem i fyra och insåg att gymmet stänger fyra på lördag?..... Hade lust att krossa gymdörren och gå in ändå, men snällt vände jag om igen och bara gick och gick. Haha åhh blev så arg verkligen. Hade sett fram emot att träna hela dagen, tagit bussen dit i onödan och så får jag inte ens träna? Visste inte om jag skulle skratta eller gråta... Men pappa hämtade upp mig efter ett tag och jag fick åka hem och träna istället. Blev ett pass för mage&rumpa och ett väldigt lyckat pass trots allt. Så lugnade ner mig lite när jag fick träna iaf haha! 
 
Men gör väl ännu ett försök imorgon med att träna och då hoppas jag verkligen att allt går som jag vill, annars vet jag inte vad ;) 
 
Har ni tränat något idag finisar?♥
Massa inspo från weheartit, åhh blir bara så grymt taggad och motiverad av såna här bilder♥
 

Kommentarer
Jenny säger:

Skulle vara jätte kul om du ville skriva hur du tränar hemma när du gör de.
Och tack för en inspirerande blogg :)

Svar: Absolut! Ska definitivt börja skriva om mina pass hemma mera, kanske visa bilder på olika övningar och sådant? Tack för att du påminde mig om det och tack så mycket för dina fina ord, blir så glad när läsare skriver sådant! Kram på dig :)<3
Jennifer

2015-01-25 | 19:28:07
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback