Överraskningsfest

Hej på er!
Igår så åkte jag och Amanda hem till Frida klockan fem och började med en massa förberedelser, för strax före sju kom Julia och Emelie och eftersom de har eller ska fylla strax, 15 år så fixade vi en liten överraskningsfest! När de kom trodde de bara att vi skulle ha vampire diaries- marathon men då hoppade vi fram och överraskade med paketer, ballonger och efter maten så bjöd vi på chokladtårta! Vi hade gjort den precis innan de kom, på bilden syns det inte alls bra men det är tre lager kladdkaka i olika storlekar. Toppat med grädde, blåbär och strössel. Måste säga att den vart riktigt lyckad och enligt mig som inte gillar tårta så värst mycket var det ju perfekt med kladdkakebotten istället! 
 
Och efter det hade vi ju såklart vampire diaries- marathon ändå! Vi satt uppe länge in på natten och hann se en hel del avsnitt. Åhh så sjukt bra ju. Och runt tio hade vi dessutom snöbollskrig haha! Ja vad ska jag säga, en sammanfattning av gårdagskvällen/natten var en sjukt mysig och rolig övernattning med mina besties, älskar er så himlans mycket♥
 
Har inte så mycket bilder från igår men i alla fall en bild på tårtan, måste säga att vi vart riktigt nöjda med den ändå ;)
 
Idag på förmiddagen drog jag hemåt och sedan blev det en sväng till skidbacken! Var sjukt kul att komma ut och få åka lite igen. Tyvärr har jag troligtvis åkt på en förkylning för min hals är helt svullen plus att det gör ont i halsen. Så blir att vila några dagar och se om det blir bättre helt enkelt! När vi kom hem gjorde jag lite nyttig glass och värmde lite mjölk med honung i. Bästa medicinen för halsen ju! 
 
Nu ska jag kolla på gladiatorerna, ett program som är väldigt bra enligt mig! Vad gör ni ikväll? 

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Åh kul med överraskningssfest!

2015-01-31 | 23:36:28
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback