Ryggbygge och lyxmellis

Hej på er!

Slutade strax före ett idag med och drog till gymmet för ett ryggpass. Skulle egentligen kört bröst också men känns som jag sträck musklerna så vilar lite till och hoppas det blir bättre :) Körde istället lite fler ryggövningar och fick kontakt med ryggen en hel del faktiskt. Blir så himla glad när jag märker att jag hittar kontakten i ryggen mer och mer. Weho!
Passet såg ut såhär:
Uppvärmning 5 min
Pull ups 1x4 (plus lite mer träning på det)
Stångrodd 10x4
Ryggresningar m. viktplatta 10x4
Latsdrag 10x4
Stående rodd m. stång i cable 10x4
Stående latsdrag i cable 10x4
Sittande latsdrag i cable 10x4
Avslut: 8 st tabataintervaller på spinningcykel
 
När jag kom hem gjorde jag mig lite mellis i form av nyttig mugcake för det var så längesedan och kan säga att den var heeeeeeeelt perfekt♥♥♥ Kommer definitivt göra om detta och lägga upp recept på bloggen framöver. Den såg hur ful ut som helst så tog därför inga ordentliga bilder så ni får bara en mobilbild sålänge, lyxmellis i högsta grad framför lite vampire diaries hihi. Är verkligen besatt i den serien alltså, aldrig i mitt hela liv sett en sådan bra serie. Herregud! Ett litet tips om ni vill ha en bra serie att följa :)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback