Today's yummie breakfast & LEGDAY

Startade dagen med en ordentlig frulle imorse, med gröt gjort på havregryn+ägg toppat med kvarg, blåbär och nötsmör! Så mumma och väldigt mättande, men speciellt när jag går upp klockan 6 om morgnarna så äter jag lite extra för att stå mig enda fram till 11-12. Behöver dessutom en bra start på denna vecka, så grymt mycket plugg :( Efter gymmet igår spenderade jag resten av söndagen med plugg i pricip. En del idag också, men men bara att inse fakta och göra så gott man kan. 
 
Måndagar brukar oftast vara rätt okej ändå och vi hade hemkunskap sista två timmarna. Efter det blev det en sväng till gymmet för ett benpass. Och oh my god säger jag bara! Hade bara lite drygt en timma på mig så körde väldigt effektivt, supersetade en del övningar plus körde lite dropset. SÅ TRÖTT. Svetten bara rann och benen skakade. Åhh så glad jag var under dagens pass, det gick bara så otroligt bra! Inte haft ett suveränt benpass på jättelänge men nu äntligen, gaah så glad ju♥
 
Idag körde jag bara på som jag kände för, så följde inte exakt träningsscemat från Elin. Men vävde in flera övningar iaf!
Uppvärmning: Löpning 5 min
Squats:
20 kg 10x1
40 kg 10x1
50 kg 7-10x4
Vadpress i smith: 40 kg 10x4
Superset:
Knäböj m. fötterna långt fram i smith
Bulgariska utfall i smith
28kg 10x4 (varvade mellan olika sidor i utfallen)
Benspark dropset: 45 kg, 32kg, 25 kg x4 (så många reps jag kunde)
Benpress: 60-70 kg 3 set (höll inte koll på reps och exakta vikter)
Superset:
Raka cable kickbacks 23 kg
Sneda cable kickbacks 13 kg
10x2 (ben)
Avslut: 8 st tabataintervaller på spinningcykeln 
 
Bild från gårdagens axel&arm-pass. 

 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback