Gofrulle efter morgonträning

Klockan ringde klockan 7, bara att gå upp och dra mot gymmet. Ett pass för armar & bröst samt 25 minuter på löpbandet, både intervaller och lite powerwalk som avslut. Totalt ca. 100 minuters pass. Hem på direkten för att äta upp all mat i hela köket, plus lite till... Nej men gjorde mig en riktigt smarrig frulle idag, jordgubb & ananas-smoothie, en kopp vaniljte, löskokt ägg med örtsalt samt lite frukt vid sidan om. Och som vanligt toppades smoothien med... Kan ni gissa? Haha ja müsli såklart ;) Vart riktigt mätt och belåten men nu börjar hungern smyga sig på igen hehe... Är alltid grymt hungrig efter mina morgonpass, äter bara något litet innan så efter passen äter jag som en häst haha. 
 
Därefter tog jag en lång dusch och kände mig stolt över mig själv. En bättre start på dagen finns nog inte! Älska morgonträning♥
 
Nu är det dags att packa det sista för senare i eftermiddag ska vi till vår moster och morbror, vilket lär bli mysigt :) Men innan dess tänkte jag försöka göra någon vlogg också. Men hoppas ni får en bra fortsatt dag, om vi inte hörs mer idag så hörs vi på torsdag när jag kommer hem! ♥
 
♥1 liten banan
♥ca. 250 g kvarg
♥Ett par jordgubbar (ju fler, desto godare)
♥Valfri mängd ananas
♥En skvätt naturell fil
 
Mixa och njut!



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback