Insta

 
 
 
Ni har väl inte glömt att följa mig på insta? Uppdaterar rätt mycket där just nu, iaf de senaste dagarna. Så det tycker jag ni borde hehe ;) Dock ser mitt flöde lite konstigt ut just nu eftersom jag håller på att fixa flödert, har börjat lägga in en liten vit ram runt bilderna nu. Dock visste jag inte hur jag gjorde en tunn ram först så den blev lite för tjock, men sedan kom jag på hur jag fick sån där tunn ram. Så därför ser det lite konstigt ut när vissa bilder är utan ram, vissa med tjock ram och vissa med tunn ram hehe... Men men det fixar sig ju snart när jag lagt upp fler bilder :) 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback