Norge- Bilder från sysemkameran

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och redigerat bilderna från systemkameran, från Norge. Mycket naturbilder men inte så konstigt när Norges natur är helt fantastisk! Jag trodde aldrig någonsin att Norge var så sjukt vackert som det faktiskt är. Tyvärr kan ju inte bilderna visa hur fint det faktiskt var, men men.
 
Vackrast av allt måste ha vart Geiranger, det var verkligen helt otroligt! Som att komma till en saga, helt ärligt. Men hela vägen dit var som att åka i ett vykort. Min mystory på snapchat var ganska så lång efter den dagen hehehe.... ;) 
 
Tänker inte skriva så mycket mer än så, låter bilderna få tala för sig själv! 
 
 

Kommentarer
Iselin Renée säger:

Kjempe fine bilder :)

2015-07-15 | 16:11:58
Bloggadress: http://www.iselinrenee.blogg.no
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback