Smoothie bowl after PW

 
Godmorgon finisar! Ett gympass på morgonen är enligt mig allra bästa starten på dagen, men inte långt efter kommer en morning-powerwalk! Vaknade relativt tidigt idag, var dock hungrig direkt när jag vaknade men vet att jag får håll om jag äter något innan. Så blev en halvtimmes powerwalk innan frullen iaf. Riktigt skönt att promenera på morgonen, man blir så mycket piggare i huvudet och det är ju extra gott med frulle efteråt. 
 
Så när jag kom in igen gjorde jag mig en smoothiebowl på kvarg, banan och jordgubbar. Smarrigt! Toppades med lite gott, även müsli efter bilden, självklart ;) Idag blir det gym senare på eftermiddagen, axlar ska mosas och det ser jag fram emot! Men tills dess ska jag ev. spela in någon video, annars dansa runt till musik i hela huset haha :D 
 
Vad gör ni idag? ♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback