Svettkalas

 
Hej på er! 
 
Idag har det vart en riktigt härlig sommardag! Min kusin och farbror har vart hemma hos oss och badat och solat hela dagen. Riktigt varmt och härligt. Vid fyratiden drog jag dock in till gymmet för ett rygg&axel-pass. Älskaaar att träna rygg och axlar, så ett himla kul pass verkligen. Avslutade även med lite svettkalas på löpbandet i drygt en kvart hehe. Tycker ändå att det är helt ok att avsluta passen med lite cardio, känslan när svetten rinner är ju ändå rätt underbar och man känner sig ännu mer nöjd efter passet när man avslutar med cardio. Även om det är skitjobbigt haha! Det är ju iaf värt det hur som helst :) Sedan blev det hem för maaat i mängder. 
 
Passet såg ut såhär:
 
Marklyft: 50 kg 10x3 (hade sån träningsvärk i benen så kände att det inte gick mer hehe)
Latsdrag: 40 kg 7-10x4
Sittande rodd i cable: 40 kg 8x4
Militärpress: 20 kg 10x4
Lyft åt sidan med hantlar: 7 kg 10x4
Framåtlutade lyft för baksida axlar: 5 kg 10x4
Sittande lyft rakt fram med hantlar: 6 kg 15x4
Enhands hantelrodd: 17.5 kg 10x4/sida
Baksida axlar med rep: 36 kg 8-10x5
Stående latsdrag cable: 32 kg 8x3
 
Intervaller på löpbandet: 
2 minuter jogg hastighet 10.0
2 minuter springa hastighet 13.0
6 minuter powerwalk i uppförsbacke hastighet 6.5 med lutning 12%
2 minuter jogg hastighet 10.0
1 minut springa hastighet 13.0
3 minuter powerwalk hastighet 7.0
 
Lagom svettig efter detta pass eheheh :D

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback