Västkusten

Hej på er! 

Blev en molnig söndag här hemma, men har vart en sväng på gymmet iaf för ett magpass, följt av cardio som vanligt. Ett väldigt lyckat pass iaf, lägger upp det snart :)
 
Efter det hängde jag med och handlade en sväng på City gross och efter det har jag packat, ätit, duschat och klippt gräs haha. Vi åker nämligen iväg igen imorgon, till västkusten! Det ska bli väldigt mysigt, bo i stuga ska vi göra :) Vi är där tills torsdag, får se lite hur det blir med bloggen när jag är borta men det är iaf bara tre dagar. 
 
Bild från igår. Ett av lördagkvällens mumsiga tv-snacks. Även lite vattenmelon som jag o syrran smaskade på^^

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback