HÄLSOFREAK

Okej, detta var som en dröm i munnen kan jag lova. En fullkornswrap med tacokyckling på mitt favoställe, Hälsofreak. Inte nog med att detta var drömgott. Det är dessutom nyttigt?! Älskar verkligen Hälsofreak för de visar att det verkligen går att göra om något onyttigt till nyttigt, men ändå få det lika gott! Vattenmelon till efterrätt dessutom, samt en supergod salladsbuffé med en massa gott. Ja för ett Hälsofreak som mig är detta himlen♥
 
Var i alla fall en sväng på stan med syrran idag, shoppade en del faktiskt och kommer upp en haulvideo inom kort som jag spelade in förut :) Vi mötte upp pappa för att luncha tillsammans också. När vi började känna oss färdiga så åkte vi hemåt och nu ikväll har vi vart och spelat lite frisbee golf faktiskt. Kom hem för ett litet tag sedan och har inte så mycket planer för resten av kvällen. 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback