Jordgubbsglass & nya träningskläder

Bild från igår, glass gjort på en enda ingrediens, jordgubbar! Bara att mixa frysta jordgubbar och så äta på direkten, muuums!
 
Idag började dagen med frukost ute i solen, vartefter drog jag och gymmade en sväng. Axlar och mage var det jag hade planerat, men imorse när jag vaknade var jag sjukt sugen på ett ryggpass. Så rygg och mage fick det bli! Nästan helt tomt på gymmet, helt underbart! Efter gymmet åkte vi och lunchade lite och sedan svängde vi förbi intersport en sväng. Har nämligen presentkort för över tusenlappen där sedan jag fyllde år, sådet var på tiden att jag shoppade lite kände jag. Var på jakt efter nya träningsshorts men även ett linne fick följa med hem. Så galet nöjd är jag med mina köp! Ni ser på bilden nedan men kommer troligtvis bättre bilder så småningom.
 
Nu ikväll har vi grillat röding, sjukt himla gott verkligen. Sedan lite tv-mys med lite gottsaker. Denna helg har bjudit på väldigt mycket sötsaker och sådant för min del så ser fram emot de kommande dagarna få köra på som vanligt :) Kraam på er♥

 





Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback