Norge

Hej finisar!
Imorrn så drar jag och min familj till Norge! Vi ska vara där i en vecka. Först hälsa på vår kusin som jobbar och för tillfället bor där, sedan efter några dagar ska vi vidare med bilen och bo på lite olika hotell i Norge. Så det ser jag verkligen fram emot! Tycker verkligen det är riktit mysigt att åka iväg påen liten semester såhär. 
 
När det kommer till bloggen så blir det kanske inte riktigt som vanligt, ska absolut försöka göra några inlägg ibland från mobilen. Men för det första vet jag inte ens om vi kommer ha wifi. Men om vi har det så kanske jag kan göra det, men däremot blir ju mobilbloggar inte fullt så bra som ifrån datorn. Men det får ni helt enkelt räkna med :) När det kommer till träningen så är det inte det första jag kommer prioritera denna vecka. Men däremot så packade jag ner träningskläder, om jag får lite tid över någon gång för en springrunda, ett kort pass på rummet eller ev. hotellgym. Vad jag vet så har iaf första hotellet vi ska bo på ett gym, så det är mycket möjligt att jag besöker det någon gång iaf :)
 
Men jag hoppas i alla fall att vi hörs lite, annars kan ni alltid följa mig på instagram där jag heter @jenniferaaandersson. Men mest kommer jag nog uppdatera på snapchat, där heter jag jenniiiferA. Dock godkänner jag inte alla, om jag inte har någon aning om vem du är. Men ni kan ju alltid testa och se! 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback