Recept: Questpuffs

 
En riktig myskväll med syster blev det ikväll, som sagt. Färska jordgubbar, naturella cashewnötter samt något nytt som jag gjorde i förmiddags, nämligen questpuffs! Perfekta snackset till fredagsmyset. Otroligt enkelt att göra, supergott och proteinrikt dessutom, high five! Både jag och syrran tyckte de vart riktigt goda, så är rätt säker på att ni också hade gillat det. Testa med din favo-questbar på en gång. Jag använde cookies and cream till dessa ''puffar''. Det blir dessutom rätt så mycket av en bar, som ni kan se :)
 
Blev iaf detta framför en film, huuur gott och mysigt som helst. O jordgubbar är ju drööööm♥
♥1 valfri questbar (eller flera olika)
 
Sätt ugnen på 200 grader. Skär baren i 40-80 bitar, beroende på vilken storlek du vill ha. Jag skärde kanske runt 60-70 bitar, och ja ni ser ju hur de ser ut på bilden. Rulla sedan varje bit till bollar, bred ut på en plåt täckt med bakplåtspapper. In i ugnen i ca.4-5 minuter. Ha koll så att de inte blir brända! Ta sedan ut och låt svalna ett tag. 
 
De vart riktigt krispiga och goda!
 

Kommentarer
mamma mindy säger:

Så söta små hjärtskålar :) Gör väldigt mycket med de där små detaljerna för det ska se extra gott ut :)

2015-07-16 | 09:12:09
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
Thea säger:

Ser jättegott ut!

2015-07-16 | 09:16:34
Bloggadress: http://theasspace.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback