Smoothie bowl

 
 
 
Smoothie bowl, mums säger jag bara! Jag älskar ju smoothies, som ni kanske märkt vid detta laget hehe. Och jag älskar ännu mer om det är en massa god topping på, o så får den gärna vara lite extra krämig. Dricker väldigt sällan smoothies faktiskt, äter de nästan alltid med sked! Även när jag på bilden har sugrör och sådant tar jag nästan alltid bort det efter bilderna, gör allt för bilderna ni vet haha ;) Nej men jag gillar helt enkelt att äta min smoothie med sked och då passar ju faktiskt smoothie bowl lite extra bra enligt mig! För vad som skiljer den från en vanlig smoothie är att den äts i skål, med sked, toppas med något gott oftast och är lite extra krämig. Som en youghurt helt enkelt! Idag vaknade jag runt tiotiden med kurrande mage och denna drömfrulle smakade såååå bra lovar jag er. Självklart öste jag på med lite mer müsli efter bilderna hehe. 
 
Har inga exakta mått tyvärr men ett ungefärligt recept kan ni iaf få.

♥1 banan
♥En handfull jordgubbar
♥Ca. ½ burk naturell kvarg
♥En skvätt naturell fil
♥Valfri topping
 
Mixa, häll upp i en skål, toppa med din favotopping och ät&njut!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback