Summerdays like this

Vilken underbar dag! Helt sjuuukt varmt och solen bara strålar. Älskar detta. Spenderade min förmiddag med detta på bilden, dvs. nytt nummer av ShapeUp, musik och så isvatten med hallonsmak och citron. I bikini, på altanen. Så otroligt härligt.
 
 Med paus för lite lax till lunch, för att sedan återgå till solen igen. Men efter ett tag bestämde jag mig för att ta mig ut på powerwalk i alla fall, kändes skönt att röra lite på sig iaf. Annars blir det en väldigt välbehövlig vilodag idag, för att återgå till gymmet imorgon igen :) 
 
Gårdagen var riktigt grym också förresten, rätt många från klassen som kom och vi grillade, lyssnade musik, snackade och umgicks. Mer såna kvällar får vi se till att ordna i sommar, kom vi överens om! Riktigt mysigt iaf. 
 
Hoppas ni också tar vara på sommaren idag, själv har jag inte ens rört datorn förrän nu. Men kände för att uppdatera er lite nu iaf, kram på er♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback