Axel&Biceps-mos

Gammal iphone-pic.
 
Hej på er!  
 
Idag efter en rätt okej skoldag så drog jag till gymmet och mosade axlar+biceps. Gick riktigt bra faktiskt och är så grymt glad att jag faktiskt blir starkare i biceps och har lättare för att hitta kontakt utan att slarva osv. Så ett väldigt roligt pass blev det iaf :) Och måste bara säga att gårdagens löptur, var riktigt rolig för en gång skull! Helt otroligt haha, men körde intervaller genom hela passet. Och inte bara samma intervaller hela tiden utan varierade väldigt mycket, så har äntligen hittat en riktigt bra form av löpning som jag gillar! Intervaller är ju grymt effektivt, speciellt tabataintervaller. Och har kört en hel del intervaller förut men nu har jag äntligen hittat min favorit, att variera en massa genom hela löpturen! Så nu ska jag verkligen försöka slänga in lite sådana pass för att jag själv mår bra av det och för att förbättra kondisen ett snäpp.
 
Men nu ikväll har jag inte gjort ett skit i princip, inga läxor alls eller så. Så har i princip bara lyssnat på musik, hade egentligen tänkt att jag skulle fixa mina naglar men aja det får bli imorgon. Ren katastrof är ett ganska bra sätt att beskriva hur mina naglar ser ut just nu hehe... 
 
Men ni får ha en bra kväll finisar, xoxo♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback