Banana split

Banana split, upptäckte det för inte så längesedan och då undrade jag varför i hela världen har jag inte testat detta förr? Det är så himlans enkelt och så himlans gott och även så himlans nyttigt, om man bara gör den nyttig. Och det som är så bra är att man inte lär tröttna på det, för oj så många olika varianter man kan göra på den! 
 
Idag gjorde jag så här: Skär en banan i två delar. Blanda därefter ihop kvarg & kokos i en skål och klicka ut på bananen. Blanda sedan ihop kvarg, kakao och honung, smaka av och klicka ut även denna smet över bananen. Toppa sedan med lite sockerfri müsli och cashwnötter (valfritt). Supersmarr!♥
 
 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback