Dagens

 

Kommer bli standard för mig att varje dag lägga ut dagens lunch haha. Men kan inte låta bli när man får sån lyx att äta restaurangmat helt gratis. Idag blev det torsk med potatis och någon sorts sås + lite grönsaker. Åt detta i förrgår med och det finns ju andra alternativ att välja på också men detta var så himla gott haha :) 
 
Det gar verkligen vart så himla roligt idag! Under lunchen fick jag göra en massa sallader, kom nya beställningar hela tiden och det vart rätt stressigt eftersom man måste hålla koll på allt och se till att allt blir rätt och att alla får sin mat i tid. Men jag älskar när det är mycket att göra, sjukt kul :D Fick även stå i kassan lite hihi. Och även servera osv. Så en riktigt rolig dag helt enkelt! 
 
Nu ska vi strax iväg för att åka lite skidor, ska bli jättekul! Tur att jag inte är lika trött idag som jag var igår, trots att det var full rulle idag så är jag ändå rätt pigg. Ska bli skönt att komma ut iaf :) Hoppas ni får en underbar fortsatt dag finisar, xoxo. 

Kommentarer
Sofia säger:

Ååh vad gott :D

2015-03-05 | 20:47:10
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback