Det går framåt i alla fall

 
 
Börjar faktiskt se liiite skillnad sedan jag började få mer kontakt i ryggen på mina ryggpass, vilket är väldigt kul såklart :D Men långt ifrån ''mitt mål'' än så länge hehe. Men tur man har som har en rolig väg framför sig ju! Skulle aldrig träna och äta bra om jag inte tyckte det var så fantastiskt kul, för det är precis det som det handlar om i slutändan :)
 
Sånt fantastisk väder det har vart idag! Så varmt och så soligt, riktigt vårväder. Efter skolan blev det ett axel&biceps-pass, fick väldigt bra kontakt och klarade 20 kgx7 i militärpressen! Var dock lite ofokuserad och bytte övning typ hela tiden haha... Men det gick bra ändå. Avslutade även med lite mage eftersom jag kände mig nöjd efter 1h och 10 minuter och hade en del tid kvar, så blev lite cable crunches och hängande benlyft också. 
 
Väl hemma blev det lite god middag med kyckling och sånt och nu ska jag kolla på mästerkockarna, har ni haft en bra dag ni med?♥
I väntan på bussen, mina nya skor jag köpte för inte så himla längesedan. Tror de kostade runt 400 på dinsko, så himla sköna och så himla snygga enligt mig, hihi så nöjd♥
 
 
 




Kommentarer
hej säger:

hejsan:D
har du några tips på övningar till vaderna

2015-03-19 | 18:40:23
jennifer hälsa & träning säger:

bra jobbat tjejen, fortsätt så!

2015-03-23 | 12:55:35
Bloggadress: http://jennifermolin.devote.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback