Ett halvår sedan jämfört med nu

 
 
Detta tycker jag är så grymt kul, inte förrän nu jag faktiskt insett att det har hänt en del sen jag började gymma. Jämför mina ben till vänster med bilden till höger, skillnad tycker iaf jag. Innan körde jag mycket hemmaträning och visst blev jag starkare, men snarare fick jag smalare ben/mindre fettprocent. Men nu har jag även fått lite mer kött på benen, jättekul tycker jag :D Att veta att många svettiga timmar på gymmet och en massa mat faktiskt hjälper. Långt ifrån ''nöjd'' men en bit på vägen iaf!
 
Och hur gick löpningen förut då? Jo absolut bättre än väntat, gillar ändå att springa i denna temperatur när det är svalt och skönt. Annars är det fruktansvärt haha... Blev ingen megalång runda men ca. 4.3 km. Följt av en underbar middag med lax och klyftpotatis och morötter i ugn, med hemgjord romsås. Muuums! Smakade bra efter löpturen, trots att jag redan ätit lax idag haha men lax går inte att äta för mycket av tror jag ;)
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Åh, så himla bra jobbat!!

2015-03-03 | 08:40:56
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Hannah Rosenqvist säger:

Du är verkligen sååå duktig, Jennifer!

Svar: Men fina du, tack så himla mycket! Blir så himla glad av dina ord<3
Jennifer

2015-03-07 | 16:48:51
Bloggadress: http://nouw.com/hannahrosenqviist
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback