Hälsofreak

Som det hälsofreak jag är, är det klart att man så fort man får möjlighet måste besöka Hälsofreak så fort det öppnar här i stan! Blev överlycklig när jag insåg att de hade öppnat i stan i tisdags. Så igår var det premiär för mig att besöka deras restaurang&café. Aldrig i mitt hela liv vart på Hälsofreak, men har under en sååå lång period velat besöka det. Och nu äntligen! Jag och syrran gick dit för en fika igår efter lite lördagshopping. Och blev absolut inte besviken! Vi tog en varsin proteinchokladboll och både hon och jag tyckte de var supergoda. Och de hade så himla mycket annat som jag som verkligen är ett hälsofreak älskaaar. En massa olika questbars, träningsdrycker som nocco, celsius osv, andra sorters bars, pukka te och en massa mer. Och det utöver en massa god och nyttig mat samt proteinsmoothies o hälsosam fika såklart. 
 
Garanterat inte sista gången jag besöker Hälsofreak! Kan inte vänta tills jag får smaka någon av deras goda luncher, är himla sugen på att testa deras fullkornswraps... Samt att testa all sorts fika de har. Och kommer säkert gå dit för att köpa questbars då och då, samt en massa annat såklart hihi. Och som om det inte kunde bli bättre, så ligger det precis bredvid min praoplats!! I'm in heaven.. Haha♥
 
Ni kan besöka deras hemsida för att veta mer HÄR. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback