Helgfrukost♥

 
Startar denna lördag med lite frukostbilder här på bloggen, eftersom att det alltid är så otroligt mysigt att sitta ned, tillsammans med familjen och äta en stor och god frukost i lugn och ro. Det är verkligen kvalitétid på hög nivå! Efter en hektisk skolvecka, eller i detta fall en jobbvecka, så behövs det verkligen lite lugn och ro på morgonen. Och att faktiskt ligga kvar i sängen ett tag tills magen börjar kurra, okej det tar inte speciellt lång tid för mig dock hehe men ändå. 
 
Idag blev det inget av det ovanstående till frulle, utan det blev ägg, supergott och nyttigt pumpabröd som jag köpte hem igår från praon, en skål med fil och müsli som jag fick från praon också plus lite ananas. Och så den obligatoriska koppen te till det såklart. En stor och himla god frulle. Älskar såna här slags lördagsfrukostar♥
 
Vad äter ni till frukost idag?♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback