Helkroppspass

 
Hej på er! Nu är jag tillbaka igen efter en himla underbar skidresa, kommer såklart skriva mer om den så småningom samt visa er en massa härliga bilder. Men inte just nu, det får vänta helt enkelt tills jag får tid. 
 
Idag var jag äntligen tillbaka på gymmet igen efter en hel vecka sedan sist, eftersom jag inte styrketränat på ett tag så körde jag ett helkropps-pass. Förrutom mage och bröst. Väldigt längesedan jag körde så många muskelgrupper på en och samma gång faktiskt. Blev en hel del övningar men hade god tid på mig. Och det var verkligen så sjukt himla kul, eftersom jag endast valde mina favoritövningar för varje muskelgrupp och gjorde precis det jag hade lust. Blev ett pass fyllt av glädje och endorfiner kan jag lova, klarade flera personbästa som t.ex. i pull ups, lyckades göra tre stycken hela pull ups idag! Snacka om lycka. Plus att bicepsträningen bara går bättre och bättre för varje pass. Eller ja tycker att all slags träning bara går framåt just nu vilket jag är så himla lycklig över♥
 
En glad Jennifer gick därifrån med ett stort leende och en näringsfylld och protenrik chokladsmoothie i handen, sådär alldeles perfekt söt och krämig ni vet, perfekt efter ett svettigt pass hihi. Innehållande allt som behövs fyllas på med efter ett pass helt enkelt. Och därefter hängde jag med pappa för att handla och sedan, efter en god middag som blev omelett, så dök jag ner i spanska och engelska-boken. Läxor är ju sånt som måste göras och sånt som vi får hela tiden så går tyvärr inte att slippa undan, men däremot tände jag lite doftljus och gjorde det lite mysigt iaf. 
 
Som sagt så kommer det komma upp bilder och text från min resa så stay tuned! xoxo



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback