Kycklingsallad

Detta var min underbara lunch idag, kycklingsallad med en massa gotti hihi. Snacka om lyx att under 2 hela veckor få äta restaurangmat helt gratis! Himla bra att praoa på restaurang asså ;) Haha nej men det är faktiskt riktigt roligt. Imorse när jag kom till min praoplats så var jag trött och hadde huvudvärk, de som jag träffat förut skulle inte vara där idag utan det var tre nya tjejer som jag inte hade träffat, så var lite nervös innan. Men när jag kom dit så visade det sig vara hur trevliga tjejer som helst! Den tjejen som jag pratade mest med var verkligen så otroligt trevlig och ville hela tiden mitt eget bästa, så hon gav inte ut några städuppgifter eller disk osv. alls utan bara en massa roligt :D Så det var verkligen en riktigt bra dag idag! Fick sluta en timma tidigare och gick på stan ett tag då innan pappa hämtade mig, var dock hur trött som helst plus att huvudvärken kom tillbaka igen. 
 
När jag kom hem lade jag mig och vila ett tag för var som sagt helt slut haha, hade egentligen tänkt mig ett magpass idag men kroppen skrek efter vila så blir ingen träning idag. Får se om jag följer med ut på en promenad med pappa och syrran snart, men annars blir det bara att ta det lugnt ikväll. En dag imorgon också ju!
 





Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback