Legs, legs, legs

Min drömfrulle imorse med gröt på havregryn, vatten och 1 ägg, toppat med kiwi, kvarg och nötsmör. Mums! Blev en riktigt sen lunch idag så tur att jag åt en ordentlig frulle iaf. Idag efter praon blev det ett benpass och gud asså, mosade verkligen benen totaaalt. Testade lite nya övningar och det var verkligen grymt. Svetten rann verkligen i mitt ansikte och var röd som en tomat hehe. Träningsvärk imorgon får jag verkligen hoppas på ;P
 
Uppvärmning: Motionscykel 5 min
 
Squats:
20 kg 10x1
40 kg 10x1
50 kg 8x1
60 kg 4x2
50 kg 6x1
 
Bulgariska utfall i smith: 30 kg 10x4/ben
Breda stolsquats i smith: 30 kg 10x3 
 
Superset:
Djupa sumosquats på stepup-brädor m. kettlebell: 20 kg 
Raka marklyft med kettlebells: 12 kg i varje hand (Grym övning för baksida lår/rumpa)
10x3-4 (?)
 
Superset:
Lårcurls i cable: 14 kg 
Cable kickbacks: 23 kg
Cable kickbacks sneda: 12 kg
10x3/sida
 
Avslut: Tabataintervaller på motionscykel + STRETCH
 
En nöjd och glad Jennifer traskade till bussen med en questbar i handen, som jag köpte på Hälsofreak när jag hade slutat. De hade så himla många olika smaker så det var jääättesvårt att välja haha, men valde denna och blev inte besviken alls. Hur god som helst! En ny favo. Åh vad jag önskar att Questbars var billigare... Skulle gärna vilja beställa hem en hel box eftersom det är så grymt mycket billigare än att köpa styckvis. Men bara det att jag måste spara pengar nu... Men efter Ullared ska jag nog ta och göra det för då behöver jag inte tänka på pengar längre haha ;P
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback