Säfsen

Insåg att jag inte hade visat bilder från Säfsen än, så här kommer lite underbara bilder från sista dagen. Så himla vacker väder och njöt verkligen varenda sekund. Helt underbart!


Ovanför den brantaste backen, ja det ser verkligen ut som den går rakt ner haha. Och ja självklart lyckades jag ramla i backen... Hehe. T.o.m. pappa ramlade eftersom han tyckte det var en bra idé att filma medan han åkte, det gick alltså inte så bra så testa helst inte det om ni inte vill ramla haha. 
Att sitta och sola i sittliften är inte helt fel faktiskt. 
Vi gick ut och käkade på restaurangen sista dagen och det var texmex- buffé. Köttfärs, kyckling, lax, massa grönsaker, olika såser t.ex. guacamole & salsasås och en massa mer fanns och det var verkligen grymt gott! Och kycklingen på bilden syns knappt eftersom den ligger under köttfärsen, laxen fick bli andra rundan. Åt en massa eftersom man fick gå flera rundor och var helt klart i matkoma efteråt. Proppmätt haha. 
 
 
Hade i alla fall en helt underbar resa med familjen, en massa rolig skidåkning och så bodde vi i en mysig stuga. Skidsemstrar är ju bara för mysiga♥
 
 

Kommentarer
Nora Bååth säger:

Vilken härlig blogg du har, hit ska jag kika in fler gånger!
Just nu har jag dragit gång med veckans träningsutmaning och vore jätte kul om du ville vara med.
Kram

2015-03-30 | 15:55:45
Bloggadress: http://norasfoto.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback